17 December 2011

Thumbdrive 3 Serangkai

Alhamdulillah….. Alhamdulillah….. Alhamdulillah….

Lega sangat rasanya sebab dah 2-3 hari dok mencari thumbdrive ‘3 serangkai’ yang hilang dari pandangan mata. Sebab apa namanya 3 serangkai? Sebab ada 3 thumbdrive yang digabungkan sekali…. 1 office punya, 1 data entry yang lama-lama dan satu lagi untuk kerja sulam menyulam dan kerja-kerja digitize logo…

Biasanya letak kat dalam pencil box tapi kali ni tak jumpa…. cari di office tak ada, dalam rumah, dalam laci, di setiap poket beg… huhuhu… kalau hilangggg…. alamatnya banyak jugalah data-data, surat-surat rasmi dan tak rasmi, belanjawan kewangan negara keluarga dan 1001 macam dokumen yang ada dalam tu. 

2-3 hari juga le macam kucing hilang anak… tak keruan.

Ok, nak recall balik….

Last sekali guna masa digitize logo minggu lepas tu… then Sheila balik kampung hujung minggunya, kami ke Cameron Highland. Masa di kampung memang tak keluarkan…. dah tu nak guna hari Rabu lepas dah tak ada… huhuhu….

Hari ni mengemas rumah lagi sebab nak cari thumbdrive punya pasal… kemudian Allah bagi ilham untuk tengok dalam beg hospital yang memang tersedia dalam kereta…. dan… tadaaaaa…. jumpa. Alhamdulillah syukur sangat.

So, boleh le keluar hari ni dengan anak-anak dengan rasa tenang dan aman damai… tak ada risau lagi… Nak ke mana tu tak diputuskan lagi, tapi yang ada dalam perancangan PSSA. Tunggu lepas solat Zohor baru nak keluar…

Selamat berhujung minggu semua…. semoga ceria-ceria selalu…

No comments: