01 December 2011

Cloth Diapers | Baby Wishlist

Assalammualaikum…

Diam tak diam, kita dah pun berada di dalam bulan December… sekejap je dan tak lama lagi dah melangkah ke tahun baru 2012.

Persiapan terkini bagi meyambut permata hati pun dah hampir selesai. Barang-barang keperluan baby rasanya dah cukup…

Kali ni Sheila akan menggunakan cloth diapers sepenuhnya, Insyaallah. Lebih jimat untuk jangka masa panjang jika dibandingkan sengan disposable diapers. Cumanya kena rajin untuk menukar lampin dan juga membasuh le…

Sebagai permulaan, Sheila beli lima set cloth diapers jenama QQBaby… harga untuk 5 set RM105.00 termasuk kos penghantaran.

ClothDiapers1

Tak boleh nak bagi review lagi sebab belum guna… tapi secara asasnya setiap cloth diapers dapat 2 keping insert. Perincian adalah seperti gambar kat bawah tu ye…

image
Post a Comment