22 September 2010

Berleter sambil menyanyi… Berkesan ke?

Assalammualaikum…

Sekarang baru ada masa terluang nak buat posting. Sibuk bebenor dari pagi, ini pun dapat menyelit sekejapppp je…

Sheila nak kongsi selingan klip video ni… rasa macam ada kena mengena je… hihihi… Anak baru empat, tapi rasanya dah macam 10 orang kat dalam rumah ni…. Kalau anak 10 camana ek??? Rasa nak nyanyi macam dia ni je….

Tapi… bila dua orang tak ada (ada kat kampung huhuhu…) terasa sunyi sepi pulak rumah…. Alahai… tetiba rindu kat anak berdua tu yang ada dengan opah diorang… :-(

sheilawahidOk… dah release sikit stress bila tengok klip video anak dua orang tu… Alahai… bila le diorang tu nak balik… dapat dengar suara pun jadi le… nanti nak buat video call le…

signature_thumb[1]_thumb[1]

Post a Comment