29 October 2013

NOVEMBER 2013–PERMULAAN BARU DALAM HIDUP

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Perancangan Allah tetap yang terbaik untuk Sheila khususnya dan untuk seluruh umat manusia amnya.

2014 bakal mencorak kehidupan Sheila sebagai WAHM sepenuh masa… tapi perjalanannya bermula dari 1 Muharram (5hb November 2013).

Bermula November 2013, Ammar tidak lagi dihantar ke Taska… kebetulan Adini bercuti awal, jadinya Adini ditugaskan untuk menjaga Ammar sementara Sheila meneruskan rutin bekerja dari rumah seperti biasa sehingga tamat kontrak pada December 2013.

Bulan November juga merupakan bulan yang sangat sibuk dengan urusan kerja, majlis penyampaian hadiah anak-anak, persiapan persekolahan anak-anak serta menyambut kelahiran orang baru… Jadual setiap minggu sangat padat… semoga Allah melindungi dan memberikan perlindungan serta memudahkan segala urusan buat Sheila sekeluarga.

Terus terang, untuk memulakan sebuah perjalanan baru memerlukan kekuatan rohani dan jasmani, Sheila juga perlukan sokongan daripada suami terutamanya, keluarga serta sahabat handai. Maklumlah… dunianya akan sedikit berbeza dengan cabaran yang juga berbeza…

Cuma satu sahaja yang memberikan kekuatan untuk Sheila membuat keputusan iaitu YAKIN! YAKIN! YAKIN! Allah sentiasa ada. Minta sahaja dengan Allah setiap kali memerlukan… mengadu sahaja kepada Allah setiap kali kegusaran… PASTI akan ada jawapan dan penyelesaian.

Semoga perjalanan Sheila diredhai Allah dan mendapat limpah rahmat dan kurnianya… Amiin

Untuk tempahan dan keterangan lanjut hubungi
Sheila Wahid
SID : 864920
Call/SMS/Whassap : 012-301 3341
Like Fanpage NutrisiHut untuk maklumat terkini

DISCLAIMER :
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments: